Porsgrund

REKLAMASJON PROFESJONELLE

Alle reklamasjoner skal gå gjennom kjøpsleddet. Det vil si at forbrukerkunder skal ta kontakt der produktet er kjøpt, og installatør skal henvende seg via grossist.

Geberit følger FL- VA/VVS/KULDE, fl-va_vvs_kulde-2023_uten-felt.pdf (vavvs.no)

En reklamasjons er ikke offisielt godkjent før det bekreftes skriftlig fra vår reklamasjonsavdeling. Geberit forbeholder seg retten til å fakturere for service og deler dersom feil skyldes forhold på kundens side, eller dersom fristen for å reklamere er utløpt.

Innsender

Jeg fyller ut dette skjemaet som*

Sluttkunde (Hvor er produktet installert)

Installatør/ Rørlegger

Samme som innsender (Hvis ja, skal denne ikke fylles ut)


Informasjon om produkt

Vi krever følgende bildedokumentasjon ved reklamasjonssaker:

- Kopi/bilde av kvittering som viser når og hvor produktet er kjøpt
- Ved transportskade: Bilder av produkt/emballasje og følgeseddel/fraktbrev
- Ved skade på produkt/overflate: Bilde av selve skaden, hvor på produktet den befinner seg, produktets plassering og produksjonsklistremerke.
- Ved funksjonsfeil: Bilder av produktet, produktets plassering og produksjonsklistremerke
- Ved manko i levering: Bilde av etikett på eske/produksjonsklistremerke

Last opp et bilde

Når du trykker send inn mottar du en bekreftelse i din mailboks. Hvis du ikke mottar denne bekreftelsen har vi ikke mottatt din henvendelse hos oss. Hvis det er tilfelle, vennligst sjekk dine oppgitte opplysninger og forsøk igjen.